واقعیت های پنهان Hidden Reality
واقعیت های پنهان Hidden Reality
نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط محمد شیروانی |

قبل از پرداختن به توضیحات بیشتر در باره ی فراماسونری لازم است به یک سری نکات اشاره کنم. وقتی یک تعدادی انسان با هدفی مشترک دور هم جمع می شوند تا یک گروهی را تشکیل دهند که هدفی شیطانی را دنبال می کند، با توجه به اینکه این هدف قابل قبول برای همه ی انسانها نیست (لااقل برای انسانهای یکتاپرست سالم و با منطق که اکثریت مردم را تشکیل می دهند) خود را علناً به عموم معرفی نمی کنند و گروه خود را به عنوان یکی از گروه های خاص به ثبت می رسانند و فعالیت مخفی انجام می دهند. به طبع این گروه گزینه ی پنهان کاری را انتخواب می کند و با حفظ امنیت خود شروع به فعالیت پلید خود می کنند. حال اگر روزی به طریقی یک سری از کارهای این گروه لو برود و عده ای از وجود چنین گروهی مطلع شوند و به جامعه بشناسانند، آن گروه احساس خطر کرده و اقدام به یک سری کارهای امنیتی میکند یعنی اعلان وجود می کند و سریع یک سری اهدافی را به دروغ  بر ملا می کند که چهره ی پلیدشان را زیبا جلوه دهند. کاری که فراماسونها اخیراً انجام داده اند، با وجود اینکه یگانگی خداوند را قبول دارند، اما اربابشان شیطان است زیرا معتقد هستند که خداوند در حق شیطان عدالت را رعایت نکرده و به شیطان فرصت جبران نداده و شیطان را طرد کرده است، برای همین مقابل خداوند ایستاده اند. این نکته را گفتم به این جهت که خود این افراد این نظر را نسبت به گروه خود ندارند و طبیعی هم هست (هیچ کسی نمی گوید ماست من ترش است).

کلمه ی ماسون (Mason) یعنی بنّا، فراماسون (Freemason) یعنی بنّای آزاد. در دیکشنری Babylon معنی عضو فراموش خانه نیز ترجمه شده. ماسونری تشکیلات منظم جهانی است که بر ارکان دولت های جهان و اکثر وجوه زندگی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جوامع سلطه یافته است و بسیاری آزادانه عمل می کند. کسی که عضو فراماسونری است، ماسون یا فراماسون نامیده می شود. ساختمانی که مرکز فعالیت ماسونها است لژ نام دارد.

یکی از بزرگترین اهداف گروههای ماسونی این است که زمینه را برای حکومت فردی از بین ماسون ها با عنوان ضد مسیح (Antichris) به معنی دجال. یا به تعبیری دیگر بعضی گروه های ماسونی فرعون جدید آماده می کنند. البته به نقل از استاد رائفی پور، فراماسونها منتظر ظهور شیطان بر روی زمین هستند که خود فراماسونها می گویند شیطان در حال حاضر در ستاره ی صبح مستقر است.

فراماسونری جمعیتی سّری است که کسی به راحتی نمی تواند در حریم آن نفوذ کند و اگر هم راه یافت، مکلف است اسرار آن را پوشیده نگه دارد. اما همان طور که هیچ گاه خورشید زیر ابر نمی ماند، حقایق روزی آشکار می شوند. کسانی توانستند به حریم آن ها نفوذ کنند و به اسناد و مدارک مهمی دست یابند و موفق به کشف و افشای اسرار آنها شوند.مانند محقق بزرگ ایرانی دکتر اکبر رائفی پور. همه ی این افراد محقق متفق الرأی هستند که : مسئله یک توطئه است. که این توطئه از اواخر قرن هجدهم آغاز شده و تا به امروز هم با موفقیت تمام ادامه دارد و هدف نهائی آن ایجاد یک حکومت جهانی ((شیطانی))  است. و برای پیاده کردن آن در سراسر عالم، به یک مبارزه وسیع وبی امان دست زده اند. و به جرأت می توان گفت اگر بخواهیم از آنها در دادگاهی عادل شکایت کنیم آنقدر مدرک قابل اعتماد علیه آنها وجود دارد که می تواند ریشه ی آنها را بسوزاند و نابودشان کند. اما آنقدر اعضای این گروه قدرت دارند که هیچ دادگاهی نمی تواند علیه آنها رأی دهد چرا که حتی ممکن است اکثر قاضی های اروپایی و آمریکایی همه خودشان فراماسون باشند.

مهم ترین رکن موفقیتشان تا به حال این بوده که هرکسی را به عضویت نمی گیرند. از هر صنفی بهترین و نخبه ترین آنها را جذب می کنند مثلاً در صنف لوله کشان، بهترین و خبره ترین لوله کش را به عنوان عضو قبول می کنند. در علم ، در هنر، در ورزش و در همه کار بهترین را جذب کرده اند و می کنند.

کتاب (( کمیته 300 کانون توطئه های جهانی)) نوشته ی دکتر جان- کولمن در این زمینه چنین می گوید : ( دلیل موجودیت نظامهای پنهانی مانند سلحشوران اورشلیم، سنت جان و مردان میزگرد و گروه میلنر و سایر اجتماعات مخفی ( ماسونی) چه می تواند باشد؟ اینان بخشی از زنجیره ی گسترده ی فرماندهی سلطه گری جهانی را تشکیل می دهند که از باشگاه رم، سازمان ناتو، مؤسسه ی سلطنتی امور بین المللی تا سر سلسله ی توطئه گران یعنی کمیته ی 300 امتداد دارد. این افراد و گروه ها به این اجتماعات پنهان و اسرار آمیز نیاز دارند، چرا که اعمالشان شیطانی است و بایستی از چشم جهانیان به دور بمانند.)

 

منابع : سایت وعده صادق- سخنرانی استاد رائفی پور- تحقیقات محمد شیروانی. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.